Saturday, February 25, 2012

Room Story



Assalamualaikum & salam sejahtera~

Malam ni stay sorang-sorang dalam rumah, sunyi sepi sambil mendengar lagu-lagu klasik. Jadi sentimental sikit malam ni. Apapun, kes home alone ni memang dah selalu berlaku pada aku, so dah biasa berseorangan ni walaupun memang tak best. 

Apa aku buat? Duduk depan laptop memanjang. Tapi duduk depan laptop aku ni boleh menyakitkan tulang-temulang dan otot-otot badan. Tapi aku buat juga kan, apalah aku ni. Cuba nasihat aku sikit.

Ni laptop ya, not desktop. Skrin laptop rosak dari tahun lepas lagi, then terpaksalah pakai skrin monitor tu. Sedihkan? Hehe~ Laptop ni letak atas lantai je la since dah berwajah seakan-akan desktop. Cannot bring it anywhere.


Cuba tengok jejaka black & white dalam gambar atas tu. Serius pula dia, kan? Kalau kamu duduk macam ni berjam-jam dengan badan terbongkok dan kepala memandang ke bawah, of course rasa sakit, kan? Yela, yela, aku tau that's my problem, sekarang memang berkobar-kobar mau settle-kan problem ni. Jangan tiru aksi ni di rumah.


By the way, di belakang aku duduk berdirinya almari aku. Tapi tu pun masalah gak, berdiri tak tegak, makin lama makin senget. 

Hah, inilah almari paling condong di dunia. Kadang nampak merisaukan, macam nak tumbang ke arah aku tapi biarlah dulu, nanti try untuk selesaikan juga.


Tepi almari pula adalah benda-benda di bawah ni.

Inilah non-conformance findings dalam bilik aku. Adoi, sebagai staf Quality Assurance, sepatutnya aku kena rectify benda ni cepat-cepat. Jadi, tugasan esok adalah basuh pakaian & membuang sampah, kalau aku rajinlah. Ohya, jangan salah faham, aku bukan promoter Giant & Pringles dengan menayangkan gambar ni. Haha~



Aku pun dah jadi pening memikirkan penyelesaian kepada permasalahan-permasalahan di atas. Muka bingung + boring. Ok, chow!




Comments
5 Comments

5 comments:

  1. fringles tu jer yg nampak menarik.....he3...
    cepat kemas rumah bro !!!!

    ReplyDelete
  2. ok, ok...dah brsiap sedia nk kemas rumah pagi ni...x nak tolong ke? haha

    ReplyDelete
  3. beli bha almari yg baru...almari kain gtu kan murah ja..hehe...ko kan suda kerja..

    ReplyDelete
  4. almari ko mau lawan menara condong ka?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...