Sunday, June 17, 2012

Wayang Free @ GSC



Assalamualaikum & salam sejahtera~

Hari ni aku berpeluang tonton movie free di new GSC at new shopping mall, Setia City Mall. Mall ni dekat je dengan tempat aku, dari hostel, tak sampai 10 minit pun dah sampai. GSC tu pula baru buka minggu ni. So, GSC ni buatlah offer untuk tonton wayang free sampai hari Rabu minggu depan (20/06/12).

Movie lama gak, tak baru sangat, tapi tak kisahlah, free bah, ambil saja tiket, nak tengok atau tidak, terpulang. Kalau print gambar kat bawah ni, korang boleh dapatkan 2 tiket per 1 paper, tapi kena tonton filem hari yang sama dengan hari korang redeem tiket.



Aku dengan housemate aku, Edi tonton 2 filem tadi, Ghost Rider (2D) & Wrath of The Titans (3D). Dua-dua filem kitorang terlepas beberapa minit awal. Disebabkan free, so tak kisah sangat walaupun terlepas dalam 20-30 minit awal camtu 
(padahal, kisah gak sikit. Haha~). 

Aku bawa 4 papers tadi tapi tak larat tengok lebih 2 movie sebab kitorang dua pun dah tertidur-tidur tengok ending the Titans tu (penat sangat karaoke malam semalam sampai rasa tidur tak cukup. Hehe~)

Ghost Rider 2 ni, 1st time aku tonton tadi. Ok-lah, biasa-biasa je filem ni.
Aku bagi 3/5 bintang. Cerita dah lama, aku baru nak bagi bintang.

Ni 2nd time aku tengok, masa mula-mula keluar dulu, aku dah tonton tapi time tu aku tengok 2D & terlepas 30 minit awal filem. Tadi pula, aku tengok 3D & terlepas 20 minit awal filem (ada kemajuan sikit. Haha~). Haiya, aku rasa memang tiada rezeki aku tonton intro Wrath of The Titans ni. Btw, tengok 3D cerita ni best! Filem ni aku bagi 3.5/5 bintang.




Comments
5 Comments

5 comments:

  1. bole la...tp disebabkan free, pegi je tgok~ duduk rumah memanjang pn boring gak...

    ReplyDelete
  2. bestnye free. tpi jauh la pulak. -_-

    ReplyDelete
  3. uh syiokknye tgk wyg free..klu dpt cite baru lg ohsemm..*hihi berangan;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...