Sunday, February 2, 2014

Wedding of Afis-Izzah


Assalamualaikum~

Lama aku tak update blog...huhu~ Macam la korang kisah aku update atau tak, kan? Bwahaha~

Since ni adalah first post aku untuk tahun 2014, jadi biarlah aku post pasal kawen. Eh, bukan, bukan aku orang yang bertuah tu, tapi member aku laa. Aku? Hurrmmm......entah bila! :p

Aku watak sampingan je, jadi pengapit kepada pengantin lelaki, who is my friend. Dapatlah share kegembiraan perkahwinan orang kan? Di samping tu, ambik pengalaman sikit tentang majlis nikah dan kahwin. Hehehe...

Okay-lah, tak macam orang pompuan, aku tak reti sangat story panjang-panjang pasal majlis kawen orang. Korang layan la dulu video pre-wedding diorang kat bawah ni:



Alhamdulillah, kedua pasangan selamat diijab kabul pada 31/01/2014, selepas waktu Asar. Sebagai teman, aku tumpang happy kepada Afis & isterinya, Izzah. Semoga ikatan korang berkekalan hingga ke jannah dan sentiasa dimurahkan rezeki oleh-Nya. Aamiinn~


Majlis akad nikah.





Majlis walimatulurus selamat diadakan kat Sangkot Villa, Hulu Langat pada 01.02.2014. Afis dan Izzah sungguh mantap dan meletoopp hari tu! Hehe...secocok korang yer~ By the way villa tu memang lawa la untuk majlis wedding. Nice!


Beautiful Bride & Handsome Groom.
Izzafis + bridesmaids + aku.





Comments
2 Comments

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...